سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه کرج

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در تماس‌های تلفنی جداگانه با مدیران استان البرز در جریان آخرین وضعیت مواجهه و مقابله با انتشار ویروس کرونا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی صبح امروز شنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و شهردار کرج در جریان آخرین وضعیت استان‌ در مواجهه و مقابله با انتشار ویروس کرونا قرار گرفت.

وی پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا،‌ گفت: صمیمانه از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران پزشکی استان در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا قدردانی و تشکر می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به حجم بالای تردد در استان البرز و افزایش احتمال ابتلا به این بیماری، بر لزوم رعایت بهداشت فردی تأکید کرد و اظهار داشت: مردم حتی‌المقدور از شرکت در اجتماعات خودداری کنند.

وی با بیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه استان آماده خدمت‌رسانی و کمک معنوی به هم‌وطنان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند، بیان داشت: شبکه نورانی مساجد، بسیج و حلقات صالحین استان نیز آماده کمک به مراکز درمانی و توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در پایان اضافه کرد: ائمه جمعه استان البرز نیز آمادگی خدمت در هر مورد با صلاح‌دید دستگاه‌های مربوطه را دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha